7 lip 2015

White blouse | black high heels

Czesc Kochani! Wczoraj udalo mi sie wykonac nowa sesje na bloga. Od dawna mialam pomysl by pokazac elegancki outfit do pracy lub na biznesowe spotkanie. Dodatkowo bycie blogerka bywa ciezkie, ile razy zdazylo Wam sie kupic rzeczy, ktore roznily sie od tych, prezentowanych sklepie? Zakupy przez internet maja swoje plusy i minusy. Ostatnio i ja sie o tym przekonalam. Zamawiajac spodnie z bonprix, gdzie rozmiar 34 okazal sie byc rozmiarem 38. Ale na szczescie udalo mi sie jakos wybrnac z sytuacji, pomogla mi w tym Ola. Mam nadzieje, ze stylizacja przypadnie Wam do gustu. Ps. Brak polskich liter spowodowany jest dodawaniem posta z iphone. Niestety moj 4 letni laptop odmowil posluszenstwa i jestem zmuszona oddac go jutro do naprawy...
(Okulary-giantvintage,Koszula-greenpoint,Spodnie-bonprix,Kopertowka-bonprix,Buty-martofchina)

27 komentarzy:

  1. co Ty tak wydymasz te usta? xD poza tym nie mogłaś wymienić lub ich po prostu odesłać? bo okropnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wy anonimowi komentatorzy, probujacy mi dopiec to jestescie po jednej wodzie, ze nie rozumiecie co sie do was mowi :)? Az szkoda czasu by powtarzac 123456789 razy to samo jezeli jestescie niereformowalni :))

      Usuń
  2. Zachowujesz się, jakbyś była nie wiadomo jaką blogerką, a twoje zdjęcia raczej są słabe i nudne. Outfit - wyglądasz jakbyś zapomniała zmienić spodnie wychodząc z obory. Masakra. A, no i zapomniałabym: są i ogromne okulary na pół twarzy, ale może to i lepiej.

    Pozdrawiam (wyjątkowo nie z anonima, coś to zmienia?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede sie zachowywala nawet jak ksiezniczka jezeli przyjdzie mi na to ochota :) malo obchodzi mnie opinia takiego szaraczka jak ty :) dodatkowo skoro wg ciebie zdjecia sa nudne to po co wchodzisz i je ogladasz :)? No tak jestem tak zajebista, ze mimo iz mnie nie trawisz to i tak poswiecisz czas nabijesz mi wyswietlenia i napiszesz marny komentarz ;)

      Usuń
    2. nie, nie jesteś zajebista :D księżniczka, błagam... nie ośmieszaj się już :D

      Usuń
    3. Blagac to mozesz pana bozka za przebaczenie grzechow
      ;) skoncz swoje wypociny bo juz nie bede publikowane

      Usuń
  3. Stylizacja okropna, a ten Twoj tekst, zycie blogerki. Jaka blogerka Ty jestes? Bo chyba do Maff albo Jess to jeszcze Ci daleko. Zachowujesz sie jak gwiazda nawet slow krytyki nie potrafisz przyjac. Troche pokory dziewczynko z usteczkami wydetymi jak kaczuszka. Wchodze tu tylko po to zeby sie posmiac. Myslalam, ze zdjec z ostatniego posta nic nie przebije a tu masz.

    I ty jestes zwyklym szaraczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem taka blogerka za jaka sie uwazam :) tak chcesz mnie umoralniac? A krytykujesz osobe ktorej kompletnie nie znasz :) wieje od ciebie hipokryzja na kilometr ;) nie, nie jestem ani szaraczkiem, ani slaba jednostka ty jedynie jestes wrzodem na dupsku, ktory siedzi i pisze swoje wypociny, ktore nikogo nie interesuja :) ale jak masz takie hobby to twoja sprawa ja jedynie moge wspolczuc ci tak marnego zycia

      Usuń
  4. Gumi jestem z Tobą od początku ;) i kocham Twojego bloga :P wiesz o tym :D ostatnio stylizacje miałaś śliczne!
    ale te spodnie mi się nie widzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i Kopertówka świetne <3 Gdyby spodnie nie były tak podwinięte było by super :*
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz :)
    najbardziej podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie miny hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widze ze paluszki plonely gdy pisales komentarz :) ah to nudne zycie szarakow

      Usuń
    2. a co to znaczy "paluszki płonęły"? oh ah masakra, współczuj nam tylko, my bedziem zazdrościć księżniczkowego życia xD

      Usuń
    3. "Bedziem"? Hmm ciekawe zycie na wsi :)

      Usuń
  8. o mamo jakie buty cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym raczej odesłała spodnie, gdyby przyszły o tak wiele za duże. Śliczna, prosta koszula, szukam takiej od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ! <3
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tym uciętych zdj look jest ok, ale te podwinięte spodnie strasznie ci nogi skróciły ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mi tez się zdążyło kupić ciuszka który w rzeczywistości wyglądał inaczej i to właśnie z bonprix dlatego tez przestałam tam kupować bo zbyt wiele razy przyszła do mnie rzecz wyglądająca jak ścierka.
    Co do twojej stylizacji jedynie spodnie mi do niej nie pasują. reszta jest ok. :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba :D nawet te spodnie. A te buty są boskie, mam zamiar je kupić :P Poza tym, nie przejmuj się hejterami, gdyby byli takimi chojrakami, to pisali by ze swoich kont, a nie z anonima :D Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko ok, ale jak dla mnie spodnie zbyt wysoko podwiniętę

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#