15 mar 2015

Brown&black nails

Cześć! Uff w końcu mogę odetchnąć na sekundę i napisać dla Was notkę. Ostatnie dni były na maksa zakręcone i nawet nie miałam, kiedy tu zajrzeć. Szkoła, znajomi, instagram i snapchat to totalny pożeracz czasu ;). Ale mogę Wam zdradzić ze szykuje dwie notki z outfitem. Tak jak pisałam na początku roku, chce aby notki były dopracowane w każdym calu, dlatego pojawiają się tak rzadko. Co do paznokci tak jak mówiłam na snapchacie, po raz kolejny zmieniłam kształt. W końcu kobieta zmienna jest.

28 komentarzy:

  1. Fajne pazurki, ja się źle czuje w długich :/

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się niestety moje połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kształt :)

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kształt :)
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość że suche i pozalewane skórki to lakier ze słabym pigmentem bo wyglądają na niedomalowane. jedynie kształt jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka cena, taki efekt. :) Tak się śmiała, ile to zarabia na czytelnikach, a tutaj patrząc na tą notkę mamy odpowiedź.

      Usuń
    2. Nigdzie, nigdy nie napisalam o swoich zarobkach, takze komentarz z dupska wyssany :) pozdrawiam 👌

      Usuń
  6. Mi się podobają. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podobają. Wyglądają na bardzo niedbale wykonane.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ostatnio strasznie przeszkadzają długie i cały czas je ścinam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz, że chcesz, aby notki były dopracowane. Nie traktuj tego jako krytykę.. Ale Fajnie by było, gdybyś zaczęła od najprostszych "drobiazgów", jakimi są literówki. Bardzo lubię czytać Twojego bloga i za każdym razem wiem o co chodzi, ale może warto się na tym skupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zadnych literowek, przed publikacja notki staram sie przeczytac dokladnie 2 razy post czy tez nie ma bledow, bo czasem mysle o czyms innym a pisze cos innego :) polecam przyjrzec sie blogerkom ktore wala za przeproszeniem bledy jak dzieci z 1 klasy :)

      Usuń
    2. Gumi, wiem, że zawsze można edytować notkę, co widać :) Nie patrz na inne blogerki, bądź sobą, to jest najważniejsze :D

      Usuń
    3. Jak widac moj blog jest w 100% moim wiec dziwne ze piszesz mi zebym nie patrzyla na inne blogerki... No ale coz to trzeba wiedziec a widocznie ty takiej wiedzy nie posiadasz

      Usuń
    4. Kiedyś pisałaś, że można pisać Ci jakieś sugestie dotyczące tylko bloga.. A nawet jeśli tylko to Ci się pisze, to i tak jesteś niemiła :)

      Usuń
    5. I po co od razu być nie miłym? Posiadam większą wiedzę niż Ci się wydaje ;) i pisz zrozumiałe z tak zwanymi polskimi znakami ;))

      Usuń
    6. Oczywiscie, znalazla sie bogini swiata :) smiech na sali, nie interesuje mnie twoja osoba i mam w nosie jaka masz wiedze :))

      Niemila to ja dopiero moge byc, takze takie pisanie jest nie na miejscu :)

      Usuń
    7. Po prostu coś Ci zasugerowałam :)

      Autorka pierwszego komentarza.

      Usuń
  10. Ładne paznokcie, nigdy takich długich nie bedę miała chyba, bo co mi urosną to ja głupia je obcinam.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo naprawdę świetny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz długie swoje paznokcie :)
    Zapraszam na bloga ❤ Zdrowy styl życia, moda, uroda http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ohydny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz te paznokcie sama czy w salonie/u koleżanki? Bo jeżeli robisz u kogoś, to ta osoba zdecydowanie nie ma zbyt wysokich kwalifikacji... Ja bym z tak brzydkimi skórkami i niedomalowanymi paznokciami nigdy nie wyszła od manikiurzystki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisalam wielokrotnie juz na ten temat. Skoro tak bardzo cie to interesuje to sie wysil i znajdz sama odpowiedz :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#