28 mar 2014

CHANEL JACKET | ANKLE BOOTS

Hej.
Dawno nie było żadnego dziewczęcego outfitu. Chciałabym dzisiaj pokazać set, który można podpiąć pod stylizacje rodem celebrytek. Spódniczkę widziałam po raz pierwszy w notce u Honey, natomiast nietypowe lity z obcasem "kręgosłupem" były hitem, które nosiły np Lady Gaga lub Doda. Nie lubię być szaraczkiem pośród masy, od zawsze byłam inna, czymś się wyróżniałam i cieszę się,że w dobie sztuczności i podążaniem za tłumem tego nie utraciłam.
Co do stylizacji : jestem maniakiem jeśli chodzi o okulary przeciwsłoneczne typu aviator, to w nich czuje się pewnie, swobodnie i komfortowo oraz dzięki nim strój nigdy nie będzie nudny! Pikowaną chanellkę zauważyłam w pewnym internetowym sklepie, pomyślałam,że będą fajną alternatywą, jako zamiennik moich prostych skór w szafie. Spódniczka bombka była na mojej liście już jakiś rok, dopiero teraz się na nią skusiłam. A co butów, robią furorę pośród członków mojej rodziny. No cóż trzeba czasem wyjść na przeciw stereotypom :)

(okulary-giantvintage,kurtka-gorro,torba-krateczka,spódnica-oasap,buty-lovelyshoes)

37 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się stylizacja, chociaż jeżeli chodzi o buty to ja wolę bardziej klasyczne lity z normalnym słupkowym obcasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, świetne zdjęcia ;)
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty nie wyglada jak byś miała rozmiar stopy 45

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, jak zmienia się Twój styl. Staje się bardziej odważny, dobrze, że się wyróżniasz. Świetne te lity :)

    Pozdrawiam.
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie oryginalne buty, haha. Nie wiem czy to rajstopy czy zakolanówki, ale są świetne. Uwielbiam takie, mam koronkowe oraz szare zimowe, mogę urozmaicić wiele stylizacji.
    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te buty xd! Sliczna kurtka ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buciki :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka świetna! :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. twojego bloga przeglądaaaam już bardzo, bardzo długo :D
    i musze Ci powiedzieć że nigdy byłam fanką twojego stylu aż do teraz :D
    nigdy nie komentowałam twoich notek ani nic;>
    bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś tą stylizacją :d (JARAM SIĘ)
    taki styl pasuje idealnie do Ciebie ;))
    oby tak dalej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne buty ;o Noo noo, naprawdę się postarałaś ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam identyczna spodniczke ogolnie duzo osob ja ma :D Swietna stylizacja fajniej by wygladalo jakbys rozpiela kurteczke wystawalaby np jakas koszula lub elegancka bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. masz za chude nóżki do tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiam się nad podobnymi butami, są świetne..bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja :)
    i jakie ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja!

    a buty? Jestem w nich zakochana odkąd zobaczyłam je w pewnym internetowym sklepie, ale nie mogę ich sobie niestety kupić, bo by się tylko u mnie kurzyły.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa stylizacja. buty są świetne. czekam na więcej takich postów :)

    spring tag:
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/03/spring-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz, serio! A buty są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty mega! Podobają mi się, ale bym nie założyła, często tak mam. Raczej ubrałabym klasyczne.
    Podoba mi się połączenie! Zakolanówki fajnie wyglądają w tej stylizacji.

    Pozdrawiam, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey beauty you have a really nice blog.Love ur jacket , Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, kocham takie okulary! one są po prostu świetne!

    http://gabson-gabsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna pikowana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka jest fenomenalna, co do butów... nie czułabym się w nich dobrze...
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądasz!
    Buty są świetne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Och,marzy mi się taka spódniczka.W butach Ci przepięknie,ale ja chyba nie miałabym na takie odwagi :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zacznij jeść :( !!! jestes za chudziutka : (

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja jednak buty jak dla mnie na Nie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#