2 sty 2014

Sylwester 2013

Cześć!
Dopiero dzisiaj znalazłam czas aby napisać parę słów na temat jak spędziłam sylwestra. Na początku miałam iść z Moniką i Kasią do Izzi Ridera, jednak okazało się,że Kacha się rozchorowała a Monia dzień wcześniej zapytała czy jedziemy do Wrocławia. O 18 pojechałam autobusem do niej, gdzie zaczęliśmy sylwestra. Było picie i przepyszne tescowe kabanosy^^. Koło 22 razem z Maćkiem,jego dziewczyną oraz Michałem wyruszyliśmy autem. Do rynku mieliśmy ok 30 minut od parkingu ale daliśmy radę. Na miejscu było bardzo dużo ludzi, nie było najmniejszej szansy aby pójść pod scenę. Jednak staliśmy w takim miejscu gdzie była mniejsza liczba osób i było dobrze słuchać. Muszę Wam powiedzieć,że nie przepadam za tłumem nie najlepiej się w nim czuje. Jednak  pomimo rożnych sytuacji bawiłam się bardzo dobrze, szczególnie w tym towarzystwie. Niestety mam tylko kilka zdjęć, które zrobiłam telefonem, nie brałam aparatu :)). 
A Wy gdzie spędziliście Sylwestra?


48 komentarzy:

  1. widać, że sylwester udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Sylwester tak cały rok.. masz jakieś postanowienia noworoczne? (:
    http://twocommasandone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy miałaś sylwester, ja byłam u koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam na Rynku, tyle że w Krakowie i tłum ludzi był niesamowity :D Nic nie było słychać, absolutnie, fajerwerki też były niewidoczne, bo była straszna mgła ;c

    www.porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ciekawie spędziłaś Sylwestra ;D Ja niestety swojego nie pamiętam...;p

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne fajerwerki ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędziłam z koleżankami w domu :D

    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze udany sylwester, ładne fajerwerki ;) piłam tą samą wódke tylko w innym smaku ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że fajny Sylwester. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spędziłam go z przyjaciółmi :)
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy ostatnie są świetne! ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. oo,widać że dobrze spedziłaś sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia fajerwerków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :>
    zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć w jeden link i każdy wygrywa !! :)
    Pozdrawiam! :*
    xmartusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju ;D to fajnie spędziłaś sylwestra ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też udany sylwester :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie tez świetny sylwester ♥
    http://its-okey-baby.blogspot.com/ ---nowy post

    OdpowiedzUsuń
  19. sylwester z moją naj<3

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie się Gumi bawiła, u mnie bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też sylwester udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie się bawiłaś :) u mnie raczej bez szału, bo sylwestra spędziłam tym razem w domu (dziwne uczucie :o) ale nie narzekam, nie było najgorzej :3 ale w tym roku na pewno nie zostanę w domu haha ;P
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku życzę!
    I zapraszam do nas,gdzie po krótkiej przerwie wracamy do pisania! : http://paulaifilip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)
    Moje zmiany się zmieniły na sylwestra jak dowiedziałam się ,że dziadek w szpitalu a tak to bawiła bym się ze znajomymi na Krakowskim rynku.Powiem ,że było dla mnie ważniejsze zdrowie dziadka :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne fotki :) Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym kiedyś spędzić takiego sylwestra z 'ludem' haha
    A tego sylwka spędziłam u przyjaciółki ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Poniekąd też spędziłam sylwestra we Wrocławiu co prawda przed tv ale czułam się jakbym tam była :D domówki to jednak najlepsze miejsce na imprezy typu sylwester :D

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. No to sylwester jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. musiało być fajnie we Wrocławiu :)

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne fotki! ;-) uwielbiam sylwka 2013/14 ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. b. ładne zdjęcia :)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać że zabawa była udana. Ja sylwka spędziłam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia :) wybrałabym się na taki sylwester ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny mix :)
    mój aparat trochę zawiódł :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyżby też jesteś z Wro? ;)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia fajerwerków! Naprawdę robiłaś je telefonem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia petard :D
    Ja u koleżanki ;d

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#