15 paź 2013

top chips tasty

Hej!
Korzystając z wolnego popołudnia postanowiłam trochę poleniuchować. Nie mam za bardzo ochoty wyjść gdzieś z domu, ale wiem, że czas płynie coraz szybciej a ja dalej nie mam kupionych paru rzeczy oraz prezentu na urodziny. Jak to bywa u mnie wszystko zrobię na ostatnią chwile i w biegu wykonam to co wymyśliłam. Jutro mam klasową wycieczkę także możecie spodziewać się kilku zdjęć na blogu. Jest mi jakoś dziwnie zimno dlatego wskoczyłam pod ciepłą kołderkę i zajadam się chipsami popijając cole.
A jak Wy spędzacie dzisiejszy dzień? Jak w szkole?

45 komentarzy:

  1. lubię te chipsy ale wolę o smaku kebaba lub ser cebulka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne te kreski *,*
    no a jak w szkole? cudownie -.-

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj w szkole było całkiem dobrze. Smacznych chipsów! :)
    Podziwiam twoją systematyczność w dodawaniu postów. Jak znajdujesz na to czas? :)

    P.S.- jesteś w moim dzisiejszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziś całe popołudnie robiłam różne notatki , zadania i referaty na wykłady, i bawiłam się drukarką, która nie chciała mi nic drukować :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze chipsy na świecie :D

    Obserwuję i zapraszam:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zrobiłaś mi smaka! :-)
    Ja wróciłam ok. 16 do domu, teraz właściwie zabieram się za pisanie rozprawki na temat powieści historycznych(sienkiewicza) pff..a bo ja wiem.. :p
    Jak napiszę to oczywiście posiedzę na kompie. :3
    Ciekawy blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :-) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dzisiaj mam dość senny dzien,od razu po powrocie ze szkoly,poszlam spac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A więc udanej wycieczki życzę i czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja obecnie tez leniuchuję:) zycze udanej wycieczki:>

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha uwielbiam te chipsy xdd
    Ja też robię sporo żeczy na ostatnia chilę np. pracę domową xdd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm są pyszne ;D
    ja tez zawsze zwlekam ze wszystkim do ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te chipsy :D
    Ja się nie wyspałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. smacznego :) aczkolwiek ja chciałabym odżywiać się zdrowiej i jak najrzadziej sięgać po coś tego typu ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. mniaam chipsy. :c
    Fajnie, że jedziesz na wycieczkę. Ja muszę się zabrać na lekcje. Właściwie to zabierałam się za lekcje a wylądowałam na twoim blogu, xd

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię tego smaku chipsów ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja siedzę z toną nauki, ugh :c
    Miłej wycieczki <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. teeż lubię tak leżeć i jeść <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ulubione chipsy! Podziel się, bo mi ochoty narobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam ochotę iśc spać. mam za sobą morujące ćwiczenia z Ewką i jestem wykończona ;D


    Potrzebna mi pomoc ;)) więc zapraszam do mnie w wolnej chwili. Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)) www.wewnetrzna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój żołądek by umarł po porcji koli i chipsów!:D Zazdroszczę przemiany materii!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. udanej wycieczki życzę i smacznego chudzinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam *.*
    bardzo mi się podoba jak piszesz i wygląd bloga : )
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a ja ci się odwdzięczę i również dam obserwuj :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. chipsy z biedronki,nie ? najlepsze ;33

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma to jak błogie lenistwo pod kołdrą w chłodny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu masz może pomysł jak zrobić pomysłowe zdjęcie przedstawiające "młodość" ?

    OdpowiedzUsuń
  26. chipsy zawsze idealne na wszystko :))
    wycieczki klasowe są zawsze fajne, takie oderwanie od nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tez robie wszystko na ostatnia chwile, ale wydaje mi sie ze prezent powinno sie zaplanowac szybciej wczesniej :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#