3 wrz 2013

I paczka od rings&tings

Cześć.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paczuszkę, którą otrzymałam w poniedziałek. Współpracę zawarłam niecały miesiąc temu i właśnie dostałam paczkę. Firma ta wysyła drobiazgi do blogerek niespodzianki z jednej strony to fajnie ale z drugiej mogę dostać coś co mnie się nie spodoba. Prawdopodobnie oddam takie rzeczy Monice lub wystawie je  na GUMI&MATEK SHOP.
Dostałam dwa naszyjniki oraz jeden pierścionek. Co do stylizacji mam już pewne plany, niedługo pokaże efekty na blogu, mam nadzieje, że jak najszybciej.
Pierścionek jest malutki, idealny na serdeczny palec, dodatkowo przypomina koronę.
Najbardziej przypadł mi naszyjnik z różowym diamentem na złotym łańcuszku. Mam pewny pomysł co do stylizacji, myślę, że pojawi się na dniach.
Drugi naszyjnik jest z przywieszą, która przypomina konika na biegunach. Łańcuszek nie przypadł mi do gustu zrobię z niego prawdopodobnie bransoletkę lub oddam komuś po pojawieniu się outfitu.
Chciałabym zachęcić wszystkich do odwiedzania sklepu rings&tings, jeśli będziecie mieli jakieś pytania to możecie je kierować na aska.
Obserwujcie -> facebook
klikajcie lubie to -> facebook
zadawajcie pytania -> ask.fm
obserwujcie -> instagram

55 komentarzy:

  1. Z konika zrobilabym breloczek do kluczy! :) Pomijajac te gadzety, swietna koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio dostałam od nich paczkę, w mojej był inny pierścionek i bransoletka ale diamentowy naszyjnik też dostałam ;))

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez z nimi współpracuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam od nich paczkę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. om om om ile fajowych cudowności! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu! Liczba zgłoszeń mała, czasu już niewiele, zatem szanse na wygraną zestawu kosmetyków ogromne! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez najbardziej podoa się ten naszyjnik z diamentem <3

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierścionek w kształcie korony - bezcenny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionek i diament najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna biżuteria :)
    gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek jest super, a konika nie oddawaj - wspaniały jest! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. pierścionek śliczny :D naszyjnik też fajny :)
    zaglądałam na ich strone i mają bardzo fajny asortyment ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi te rzeczy również nie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety uroki paczek niespodzianek ;(

      Usuń
  14. Mi tylko brasoletka <3
    taka urocza !

    OdpowiedzUsuń
  15. konik jest świetny ♥ diament również mi się podoba, ale według mnie pierścionek wygląda tandetnie :c

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny naszyjnik :***

    Zu-li.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Mnie sie podobają te rzeczy.:) mam pyt. z jakich przedmiotow zamierzasz zdawac mature??

    OdpowiedzUsuń
  18. nie podobają mi się niestety.. Jedynie bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy ^^ gratuluję współpracy :) diamencik jest śliczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne pierdółki grubasie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się wisior z diamencikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pierścionek :))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super ten konin , najbardziej mi się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik i pierscionek tez mi sie naj podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię takie drobiazgi:)
    naszyjnik z diamentem najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobają mi się te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem czemu ale naszyjnik i pierścionek kojarzą mi się z.. Dodą? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale wspaniałości!!super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. no, głupio, że wysyłają takie niespodzianki :/
    mi sie z tych trzech rzeczy nicn nie podoba tak bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubię niespodzianek, bo zawsze coś dostaję co mi się nie podoba... Mnie też Twoje rzeczy się niepodobają. ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. naszyjnik i pierścionek najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudny blog <3 Wpadnij do mnie i zaobserwuj jak Ci się u mnie spodoba ;D http://agrestaco6.blogspot.com/2013/09/szkoa.html?showComment=1378398142571#c9066188057531941355

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#