23 lip 2013

Chojrak Tchórzliwy Pies

Witajcie!
Zdałam sobie sprawę,że podczas całych wakacji w Bułgarii dodałam bardzo mało outfitów na bloga. Tak miło spędzałam czas,że nie miałam głowy do robienia zdjęć stylizacji :). Jednak, gdy wrócę do domu, czekają na mnie nowe ubrania z współprac, także nie zabraknie takich fotek^^. Co mogę powiedzieć o stroju, przede wszystkim jest wygodny i idealny na gorące popołudnie w Sozopolu :). Na koszulce mam Chojraka, który był jedną z moich ulubionych postaci z kreskówek mojego dzieciństwa.
(Okulary-HippieStyle, T-shirt-House, Szorty-House, Buty-Vans)

Stylizacja: chojrak

38 komentarzy:

  1. Fajna koszulka :)
    Kiedyś też lubiłam tą bajkę :D
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubiłam tą bajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna koszulka ;D Kiedys uwielbialam ta bajke :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam ta bajkę! :) świetna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit, chyba sobie kupię taką koszulkę ^^ Lubię sklep Hippie Style
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dru-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Vans lans :D Wygodne? Za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne :) Za 219 zł :)

      Usuń
    2. Nawet niezła cena :)

      Usuń
    3. Są tańsze i droższe modele, moje są w średniej cenie :)

      Usuń
  7. Popracowałabym na Twoim miejscu nad pozami, strasznie sztucznie to wychodzi. Ładnie wyglądasz :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chojrak <3 :) Świetna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to nie przepadałam za Chojrakiem :P Chyba dlatego, że nie polubiłam się z tym dziadkiem na bujanym fotelu hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta koszulka ; )

    Zapraszam:
    darkabanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, spodenki i okulary boskie ♥

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. za do tej pory uwielbiam Chojraka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super - modnie i wygodnie, tak jak powinno być w wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam koszulkę z Chojrakiem ;dd

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubiłam tę kreskówkę :D
    Fajny t-shirt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też w dzieciństwie bardzo lubiłam Chojraka podejrzewam że teraz też chętnie bym go obejrzała ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zawsze bałam chojraka, ale i tak oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja, niestety na Mazurach pogoda do dupy ;< Ale już niedługo za granica! <3

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Chojraka! <33 :) Czekam na stylizacje :)

    Zapraszam do mnie! Kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś lubiłam Chojraka ♥ Niedawno chciałam pokazać tą bajkę moim małym kuzynką, ale po 5 minutach stwierdziły, że to jest jakieś dziwne, nudne i w ogóle beznadziejne i włączyły sobie iCarly -,-'

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna koszulka! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam z nim koszulkę! :)
    ta bajka była super, a mama na mnie zawsze krzyczała ze nie mam tego ogląadać xd hhahaah

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne szorty!
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie i na luzie <3. Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Ci fajnie w takim koczku :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#