5 cze 2013

Keds

Cześć.
Dzisiaj napiszę Wam o paczce, którą wczoraj otrzymałam. Od pewnego czasu zauważyłam, że masa osób w mojej szkole, w moim mieście, na blogspocie mają vansy. Zdecydowałam,że poszukam jakiś innych butów, by wyróżnić się z tłumu i nie być jak reszta. O firmie Keds słyszałam dawno, jednak rok temu kupiłam tenisówki firmy vans i nie miałam już pieniędzy na zakup podobnych trampek tylko z innym znaczkiem. Zapewne 3/4 moich czytelników nie będzie znało tej firmy. Postaram się ją przybliżyć. W ich asortymencie znajdziecie różnego rodzaju trampki właśnie coś na styl vansów. Na pierwszy ogień poszły fioletowe, nigdy jeszcze nie miałam obuwia w tym kolorze a myślę,że na lato będą idealne. Są mega wygodne a co najważniejsze mniej znane od wyżej wymienionych, co za tym idzie mniejsza grupa ludzi je posiada. Otrzymałam je w ramach współpracy ze strony stylepit.pl. Jeśli ktoś również jest zainteresowany tym lub innym modelem butów znajdziecie je tutaj. Macie w swojej szafy buty tej firmy? Znacie tą firmę? Zamierzanie je kupić?

48 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy :(( Ładne trampki :))
    Obserwuję
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet! Cudeńko, jaki masz rozmiar buta?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam nigdy o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne!
    I kolorek również, a na sklep zerknę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie znam firmy ale buty ładne i fajny kolor :)

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno słyszałam o Keds'ach :) Fajne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, na prawdę ładne te tenisówki! ;) Firmy wcześniej nie znałam, ale wydaje się być całkiem dobra i ma fajne buty do sprzedania :) A co vansów to się zgodzę- ma je za dużo ludzi ;o Trzeba się wyróżniać! ;D
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. są fajne, i jeszcze ich nie widziałam na "ulicy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor prześliczny. ♥ Długo na nie czekałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://my-life-is-pastel.blogspot.com/2013/06/wygraj-kosmetyczke-szminke-byszczyk.html - ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA AŻ 5 NOWYCH RZECZY!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty Kasiu! pamiętaj następnym razem nie wyciągać tabletów czy innych rzeczy na moich lekcjach. Pozdrawiam nauczycielka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie do końca przepadam za fioletowym, ale na tych butach prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam firmę,właśnie niedawno miałam coś mieć z ich obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmy nie znałam. Buty bardzo mi sie podobają. Masz rację, że fioletowy będzie idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja siostra ma vansy a ja mam zwykłe trampki za 20zł z bazarku i są niemal identyczne wizualnie, tylko metek nie mają xD
    A te butki mają fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej wiecie może jak wyśrodkować date na blogspocie tak jak tutaj ma gumiJagoda?
    byłabym bardzo wdzięczna o odpowiedź :)

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo buciki super ♥ świetnie wyglądają i kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie znam tej firmy, ale chętnie przejrzę ich ofertę, może akurat coś mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też dzis dostałam od nich paczkę, tylko z prostownicą :D . fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne buciki ;) I faktycznie w stylu vansów ;d
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor butów zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne ! ja sobie kupiłam ostatnio podobne tylko kolor miętowy:)
    unkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. boskie ! :)
    zapraszam do siebie : http://littlesmiiile.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne :) jeszcze w moim ulubionym kolorze :>

    OdpowiedzUsuń
  25. nie podobaja mi sie ze wzgledu na kolor ;) i wgl to wygladaja jak podroby

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne buty, kolor jest fantastyczny..
    dyskusjapomorza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#