25 kwi 2013

pijąc ulubiony koktajl

Hej Kochani!
Po 16 wybrałam się do miasta, ponieważ wreszcie nabrałam ochoty by odwiedzić fotografa. Wybrałam 50 zdjęć, które chciałam wywołać. Pokaże je przy najbliższej okazji. Dodatkowo miałam chwile czasu, więc podeszłam do mamy do pracy, aby czas szybciej mi zleciał. W drodze powrotnej kupiłam w ulubionej kawiarni "Łukowa" koktajl truskawkowy :). Na dworze było niezwykle ciepło, dlatego znalazłam wolną ławkę w rynku i wpatrując się w ludzi słuchałam muzyki. Dzięki takiej pogodzie czuje, że mam o wiele więcej siły do życia niż w pochmurne, szare i zimne dni!

67 komentarzy:

  1. Smutno teraz, bo nie masz z kim wyjść na miasto :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszył mnie twój komentarz :C

      Usuń
    2. hahaha. uwielbiam anonimki <3 ja lubię sobie czasami sama połazić po mieście, parku ;p

      Usuń
    3. Weź sie nie udzielaj bo tak sie składa, że ma z kim wyjść -.-

      Usuń
    4. Czasem lepiej iść coś załatwić samemu i przemyśleć parę spraw niżeli targać z sobą wszędzie znajomych. ^^

      Usuń
  2. ooo mniam,chociaż ja nie lubię sama siedzieć gdzieś w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, wszyscy dzisiaj na miasto idą :)
    Napiłabym się coś takiego i to jeszcze truskawkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wątpię w to, ale tak bywa. Fajnie ci teraz? Na pewno miło spędzasz czas samotnie siedząc na ławeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że bardzo fajnie mi teraz :) Wyszło mi na to na dobre. I spędzam miło czas siedząc sama na ławeczce nie utrzymując znajomości z tamtą dziewczyną :)

      Usuń
  5. a ja jakoś nie mogę znaleźć motywacji, żeby się wybrać do fotografa! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest tak posiedzieć samemu, słuchając muzyki i patrząc na ludzi, na wszystko z boku, sama bardzo lubię to uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami dobrze jest posiedzieć samemu na ławce i oddać się chwili zapomnienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ławka + koktajl + muzyka + ciepełko = wymarzone popołudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na ten koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokażesz torebkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj ją pokazywałam :
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/08/rozowe-baleriny.html
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/ogrodniczki.html
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/zakupy-z-agata.html
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/neonowo.html
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/kwieciste-legginsy.html
      Tutaj widać ją najlepiej
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/brazowe-koturny.html
      http://gumijagoda.blogspot.com/2012/07/biae-trampki.html

      i w wielu, wielu innych notkach z tamtego roku

      Usuń
  11. o pycha! Koktajl truskawkowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie rozumiem pytanie, gdyż już dawno nie utrzymuje z nią kontaktu :)

      Usuń
  13. koktajl na pewno byl przepyszny :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego do vansów założyłaś takie skarpetki?! przecież to wygląda okropnie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ zawsze nosze skarpetki do butów :)

      Usuń
  15. taka pogoda motywuje do działania! strasznie to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też byłam ostatnio u fotografa;)
    Fajna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiamy wszystko co truskawkowe:)
    zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice blog! <3

    do you want to follow each other ?

    http://mayitapink.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ułomne anonimki :)
    Uwielbiam koktajla ty narobiłas mi smak kochana xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz czterodziórowe vansy. Boże, jaką Ty musisz mieć malutką stópkę. 36 jak sie nie myle, nie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Także uwilbiam truskawkowy koktajl :>

    OdpowiedzUsuń
  22. mm lubie koktajle truskawkowe. :)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też było pięknie dzisiaj i wszystkie przerwy spędzałam na ławce na polu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też lubię jak jest ciepło <33 fajne Vansy ;3
    dodaj się do obserwatorów ;> zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety nie mam z kim wychodzić na miasto ;c

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie dni, kiedy można sobie bez pośpiechu posiedzieć na mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten koktajl jest kuszący hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka pogoda zdecydowanie dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koktajl wygląda tak smakowicie :) Narobiłaś mi smaku xD
    Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż naszła mnie ochota na taki koktajl : )

    OdpowiedzUsuń
  31. GUMI CELEBRYTKA http://24.media.tumblr.com/25418fe2bd401182b078735b8cee9c81/tumblr_mlts23Fsqy1reeooeo1_1280.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papparazzi cie dopadli

      Usuń
    2. Hahahahhahahahahahhahahahahahahahha
      Gumi jesteś sławna <3

      Usuń
  32. Masz fajnie,że mieszkasz w mieście masz do wszystkiego blisko

    OdpowiedzUsuń
  33. ten koktajl (albo nie wiem jak to się nazywa) jakoś skojarzył mi się z tym pseudonimem: GumiJagoda :D nie wiem czemu:)
    oczywiście uwielbiam twojego bloga i obserwuję mam nadzieję, że zrobisz to samo:
    ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmm...ten koktajl wygląda pysznie ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj tak pogoda zdecydowanie dopisuje i daję energii do życia.:)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. MmM ten koktail wygląda apetycznie! ;D
    Świetny blog,na pewno będę tu wpadać!:)

    Obserwuję Cię,byłoby mi miło,jeśli również będziesz mnie obserwować:)

    Pozdrawiam i zapraszam;

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten kotajl wyglada przepysznie! Naszla mi ochota na taki! :) Swietna torebka♥

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#