6 lut 2013

in cabin

Hello!
Środę spędziłam również z Agatą. Tym razem poszłyśmy do galerii, zobaczyć czy uda nam się kupić jakieś spodnie. Jednak wyszłyśmy z innymi zakupami. Dobrze,że były to potrzebne rzeczy, a nie znów tony innych pierdółek. W tej notce pokaże Wam mix zdjęć z przebieralni. A na dniach zobaczycie, co udało mi się kupić. Na koniec poszłyśmy do Intermarche po picie. Aktualnie siedzimy i jemy obiadek ^^.

55 komentarzy:

  1. bardzo ładnie ci w różnego rodzaju sweterkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne sweterki ;3
    Cola < 333

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama robiłaś nagłówek? Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ladny ten rozowy sweterem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobał mi się ten 1 sweterek:) nie mogę się doczekać zobaczyć co kupiłaś.
    jaki masz telefon?czyżby avila?

    OdpowiedzUsuń
  6. co Ty robilas w sklepie dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy nie było mnie w żadnym sklepie dla dzieci o.O

      Usuń
    2. no to nie wiem, ale tam na odbiciu jest -5 wiec wyglada jakbys byla w przymierzalni w sklepie 5-10-15 ,a to sklep dla dzieci.

      Usuń
    3. To akurat była przebieralnia w Croppie :)

      Usuń
  7. Śliczny jest ten kremowy sweterek <3. A co jadłyście na obiad? ^^
    zapraszam do mnie www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten bordowy sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka, podoba mi się Twój blog ;) Obserwujemy.? :D www.jasna-sprawaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podrosły Ci włoski jak tak kojarze np. zdjecia z poczatku roku szkolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz w jasnych sweterkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dwa jasne sweterki pasują ci.. dzięki nim można poczuć trochę wiosnę XDD

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne sweterki;) ciekawe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne sweterki;) ciekawe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten pierwszy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Ci w tych sweterkach. I masz swietne okulary. Jakie to? Bo szukam podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, nie ma to jak zdjęcia w przymierzalniach ;). No to czekamy na pokazanie zakupów!
    Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  18. super, czekam na zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heh, domyslilam sie, ze korekcyjne:) chodzilo mi raczej o marke oprawek, lub o salon optyczny.

    No nic, czekam na fotki co kupilam. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sliwkowy sweterek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterki są prze prze prze boskie! ♥.♥ Ty też jesteś boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i jak możesz to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  23. obiadek o 19:17 ? ;OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam późno do domu to o tej porze jadłam.

      Usuń
  24. Swietne rzeczy, kazda do Ciebie pasuje *.* Jestem ciekawa co kupilas :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zrobiłaś te linki nad zdjęciem ? xd

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne sweterki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te zdjęcia, jakie ty masz ciekawe wlosy *.*
    Czekamy na te zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny sweterek na drugim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny i ciekawy blog , bardzo mi się podoba !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam na mój "blogowy" pamiętnik
    http://loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny i ciekawy blog , bardzo mi się podoba !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam na mój "blogowy" pamiętnik
    http://loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#