12 lis 2012

z dystansem

Każdy ma takie dni kiedy do głowy przychodzi milion głupich pomysłów. Chce Wam się tańczyć,śpiewać,strzelać głupie miny do zdjęć. Jest to niesamowita odskocznia chociaż na chwile od problemu. Dzisiaj właśnie mam takich czas^^. A,że blog jest w 99% procentach odzwierciedleniem mojej osobowości postanowiłam podzielić się zdjęciami nie koniecznie takimi które możecie widzieć na co dzień.

O jejciu na samą myśl o jutrzejszym dniu chce mi się piszczeć ^^ !

47 komentarzy:

  1. a co takiego jutro się wydarzy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki ja miałam taki dzień w piątek

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam :D ale dziś jakaś zamułka. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne foty *.*
    Też czasem lubię tak po prostu się powygłupiać ;) Na poprawę humoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki! Ja też lubię porobić różne dziwne rzeczy, dzisiaj na przykład przez pół godziny skakałam po łóżku :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Na każdym zdjęciu masz przymrużone jedno oko. Fajnie to wygląda xd

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na konkurs:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia,ale...co będzie jutro ?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to jak zdjecie kamerkowe, najmniej pikseli i wyglądasz ładnie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam zazwyczaj największe odpały jak jesteśmy z przyjaciółmi w jednym pomieszczeniu,trudno nas jest wtedy ogarnąć,hahah!

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others:
    http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. haha racja każdy ma czasami takie odpały ; > Ładna koszula ♥
    Będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam do mnie na: http://truelifesani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tak nawet lepiej wygladasz niz zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  14. lepiej Ci bez okularow

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez dzisiaj mam idealny humor..! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i dobrze, trzeba być sobą :D wiem o jakie dni Ci chodzi, dzis poniekad taki mialam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. usunęłaś o 1D myślisz że tego nie widać ?? lol -_-
    to jednak ich nie lubisz ??
    zdecyduj się jednak jesteś taka jak myślałam trudno ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ? ja nic nie usuwałam :O O co chodzi ?

      Usuń
  18. Miło się czyta .xD
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#