2 wrz 2012

hejtuję

Ciekawy tag który rozpoczął likeahater. Zostałam nawet otagowana, więc postanowiłam po raz pierwszy odpowiedzieć na niego, bo raczej dużo osób mnie do tego zaznacza,ale szczerze powiedziawszy nie mam ochoty robić co 5 minut takiej notki, bo uważam ją za zbędną i za dużo tego jest. A więc zaczynami.

1.Znienawidzony typ ludzi - ludzie który udają twoich znajomych a na boku obrabiają ci dupę a nie mają odwagi powiedzieć ci tego w 4 oczy, ludzi który uważają się za lepszy jeśli mają więcej kasy od innych, ludzi który próbują udawać kogoś a są zupełnie kimś innym.
2.Jedzenie którego nie lubię- tłustych mięs, wątróbki, kaszy, czerwonego barszczu. Gdy coś  z tych dań mama zrobi, głoduuje bez obiadu ^^.
3.Dzień którego nie lubię- zdecydowanie poniedziałku, ciężko jest się przestawić człowiekowi który miał 2 dni wolnego,żeby pójść do szkoły czy pracy.
4.Ludzi który nie mają lustra w domu- białe kozaczki, miniówka, kilo tapety na twarzy, nie pasujący do niczego top czy bluzka, klasyczne przypadki wiochy.pl :)
5. Przedmiot szkolny- nie wiem po co komu do szczęścia potrzebna fizyka i wszelkiego rodzaju zagadnienia które na pewno mi się nie przydadzą kiedy będę chciała ugotować obiad czy posprzątać dom ^^.


48 komentarzy:

  1. Ciekawy tag. ;) Też nie lubię takich typów ludzi, jak napisałaś. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D Dokładnie wiocha.pl jeśli chodzi o punkt 4 ;d
    Też głoduję jak moja mama robi coś z kaszą na obiad ble!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nienawidzę mięsa ;D i takich ludzi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi - też nie rozumiem po co nam fizyka ... ; |

    OdpowiedzUsuń
  5. Można powiedziec, że tag inny niż wszystkie. Fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha punkt 5 mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zawiadamiam Cię, że nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera, która przyznawana jest blogom na całym świecie. Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować między innymi Ciebie! Więcej informacji na temat samej nagrody znajdziesz pod moim ostatnim postem. Pozdrawiam serdecznie! :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. co do pzedmiotu szkolnego. Według mnie powinno być tak, że w 1 klasie gim uczymy się wszystkich przedmiotów. A od 2 klasy wybieramy te których chcemy sie uczyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez nie lubie wątróbki xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! I really like your blog! So amazing!

    Btw. Could we follow each other?
    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwonego barszczu nie lubisz? Jak tak mozna :D?

    OdpowiedzUsuń
  12. ...a jutro znienawidzony poniedziałek :((

    H.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog;) Zapraszamy do nas częściej, niedługo nowa notka;) obserwujemy^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Z 5 w 200% się zgadzam :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na tag :>
    Również nie przepadam za fizyką ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chemią,matmą,fizą.-,-
      masz strasznie grube ręce,palce oO niby jesteś chuda,ale na za bardzo,ja np,mam 40 kg nie widziałam kogoś kto miałby chudsze ręce niż Ja.pozatym nie gadaj,że teraz jest drogo! ja kupiłam chyba z promocji kurtkę zarąbistą w kwiaty w croppie za 70 czy 80 złoty?i kurtkę ocieplaną już bd na zimę za 120,ale rabat 30 zł.miałam taką kartę..
      ogólie już wszystko na jesień kupiłam ..za niską cenę,oczywiście nie chwalę się nikomu w porównaniu do innych :P,, bez sensu te blogi ..

      Usuń
    2. czemu dodaje 3 razy to samo ?

      Usuń
    3. 3 razy to samo. zawsze spoko

      Usuń
  16. też nie lubię tego jedzenia co ty:P

    OdpowiedzUsuń
  17. ze wszystkim się zgadzam w 100% :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana na moim blogu , zapraszam.:D
    http://zhuuq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam sie co do fizyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie lubię tłustych mięs! ;o ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy ten tag, w odróżnieniu od tych zwykłych, na które również nie chcę odpowiadać, bo też uważam takie posty za zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten tag w odróżnieniu od reszty, mnie zaciekawił. Pytania ciekawe, jak i odpowiedzi. Mamy podobne zdanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. co do pierwszego pytania to sie zgadzam z toba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. tak, fizyka do niczego specjalnego się w życiu potem nie przyda! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe :)

    Fizyka to czyste zło.

    OdpowiedzUsuń
  26. dobre ... :D a poza tym swietny blog ; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;>>

    ps. obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. masz strasznie grube ręce,palce oO niby jesteś chuda,ale na za bardzo,ja np,mam 40 kg nie widziałam kogoś kto miałby chudsze ręce niż Ja.pozatym nie gadaj,że teraz jest drogo! ja kupiłam chyba z promocji kurtkę zarąbistą w kwiaty w croppie za 70 czy 80 złoty?i kurtkę ocieplaną już bd na zimę za 120,ale rabat 30 zł.miałam taką kartę..
    ogólie już wszystko na jesień kupiłam ..za niską cenę,oczywiście nie chwalę się nikomu w porównaniu do innych :P,, bez sensu te blogi ..

    OdpowiedzUsuń
  28. fizyka to zło, geografia jeszcze gorsze zło, więc z dwojga złego wybrałam profil matma-fiza. raz się żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny i zabawny tag. Fizyka i chemia są ok, gdyby tylko w szkole przekazywali ją w taki sposób jak dajmy na to w 'pogromcach mitów'. Niestety w naszych szkołach nadal panuje przekonanie, że wystarczy kogoś zmusić aby coś wyrył na pamięć, uczeń ma umieć przedmiot a nie go lubić. Dlatego mój poziom wiedzy z fizyki czy chemii jest niebezpiecznie bliski zeru :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. I <3 Fizyka
    Dobra żartowałem

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#