24 sie 2012

monster

Hej Hej,
dopiero co wróciłam do domu. Miałam jechać tylko na cmentarz i o 17 być w domu. Ale na placu św. małgorzaty zobaczyłam Agatę z Gosią na ławce, postanowiłam z nimi posiedzieć, potem przyszła Asia ze swoim psem, nie wiedziałam,że jest ona taką śliczna, nie mogłam oderwać od niej wzroku. A nazywa się Kamila ^^. Nawet uratowała nas przed dziwnym typem który się przyczepił. Zdjęcia do notki dodaje z telefonu ponieważ nie miałam ze sobą aparatu. Idę czytać komentarze bo się uzbierały !

|Koszulka-H&M|Spodenki-H&M|Buty-Vans

63 komentarze:

  1. ale podoba mi się twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak pies który nosi twoje imię haha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Monster? nie widziałam nie słyszałam nie piłam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepsi ♥
    Zapraszam na fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Szkoda że nie dodałaś zdj. tego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahaha. ; )) Fajne zdjęcia, podoba mi się ta twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj chciałam sobie kupić tego monstera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham vansy ♥ i monster jest mniaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na telefon to i tak bardzo dobra jakość :>

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah, jak to dobrze czasami wziąć psa ze sobą :)) Coś o tym wiem ;)
    Fajna bluzka ! :D ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. też dzisiaj piłam monstera xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka :)
    muszę spróbować monstera jak gdzieś go spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Monstery są Świetne a szczególnie zielony ♥

      Usuń
    2. Świetna bluzka !
      Tak samo blog !
      Obserwuję i liczę na wzajemność :]
      http://barrylovesyouu.blogspot.com/
      Wpadnij ;*

      Usuń
  14. Nie piłam jeszcze tego monstera. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. vansy, zapraszam do obserwowania i komentowania moje bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się twoje spodenki :* zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com I obserwuje !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmmm vansiki, choruje mi się na takie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. super ;))
    siwetnie ;))
    sliczne zdj ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna koszula .! ;))
    Obserwuję + zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  20. aż nabrałam ochoty na monstera XD

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor słuchawek <3
    -----------------------
    http://noeele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska koszulka!!
    Masz swietny blog!!!
    obserwujemy?
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń

  23. I do not even know how I ended up here, but I thought this post
    was great. I do not know who you are but definitely you are going
    to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  24. Monster jest przepyszny, prawda? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki maja genialny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  26. VAAANS.<3 ZAZDRO! ZAPRASZAM DO MNIE : www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też ostatnio piłam monstera <3

    OdpowiedzUsuń
  28. dobry ten monster ?
    Dobrej jakości zdjęcia, jak na nokie c3 :D - Tez mam taki tel.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak na zdjęcia z fonu, są mega *.*
    Twoja bluzka jest maga zaczepista ;**

    Zapraszam do mnie ;**
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi there, constantly i used to check website posts
    here in the early hours in the break of day,
    for the reason that i enjoy to gain knowledge of
    more and more.
    Feel free to surf my blog post my article archive

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna koszulka!
    Zapraszam do mnie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna jest ta koszulka :D . kiedy ją kupiłaś ? i za ile ? bo bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#