9 lip 2012

Święty Stefan

Święty Stefan to wyspa która jest niedaleko Budwy. Pierwotne stare kamienne domki rybackie przebudowano na luksusowe apartamenty które dostępne są tylko dla wyższych sfer. Ciekawostką jest to,że byli tam : Sofia Loren, Claudia Schiffer czy rodziny królewskie. W przewodniku pisało,że wstęp kosztuje 6 euro, a co się na miejscu okazało,że wyspa jest w 100% wykupiona i nie można wejść. Przypuszczamy z rodziną,że właśnie na wyspie jest jakiś vip i nie można zwiedzać a szkoda ;c Co jeszcze mogę Wam powiedzieć: wstęp na plaże wynosi tam 50 euro, ale jest strasznie nowoczesna o ile można tak powiedzieć o plaży a woda jest lazurowa wprost *.*

 Uciekam nadrobić zaległości w rozmowach ze znajomymi :)

47 komentarzy:

  1. szkoda że nie można było zwiedzać.. zdjęcia b.ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie widoki cudowne :3
    ciekawe, który z VIPów tam jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ! ;)
    jaka śliczna wyspa *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja Ci zazdroszczę! Tam jest po prostu pięknie!
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta woda! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. oddałabym wszystko za takie wakacje ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam żadnej z tych sławnych osób, które podałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej chciałabym założyć bloga a twój jest bardzo fajny.Jak wyśrodkowałaś nagłówek GUMI?jak zrobiłaś fanpage?Jak dodałaś to zdjęcie nad"O MNIE". Byłabym Ci wdzięczna Kasiu jakbyś odpowiedziała na moje pytania:* Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłowek nie wiem jak wyśrodkować, mam po prostu zdjęcia na środku i reszta biała. Fan page zrobiłam z widgetu a zdjęcie o mnie wstawiłam z bloggera poprzez projekt.

      Usuń
  9. Jaką masz wadę wzroku że nosisz okularki?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne widoczki! :) ślicznie wyglądasz. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie!!!!!!Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. coo za miny...
    nie potrafisz sie uśmiechnąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie jest z uśmiechem. Ale nie,trzeba napisać "co za miny"

      Usuń
    2. właśnie ostatnie najlepsze

      Usuń
    3. Mam taką specyficzną mimikę i nie zmienię jej w sekundę.

      Usuń
    4. Co ty się czepiasz jej min? Fajne są i najważniejsze żeby jej się podobały.

      Usuń
    5. zrób, ją popatrz w lustro i wtedy jak zobaczysz jak wyglądasz to zmienisz.
      +sorcia za szczerość :), chcę jak najlepiej dla ciebie bo lubie twojego blooga

      Usuń
    6. W poprzednim poście też jestem uśmiechnięta. Przejrzyj bloga to zobaczysz,że kiedyś robiłam "dzióbek" a teraz jest coraz więcej zdjęć z uśmiechem.

      Usuń
    7. oglądam twojego bloga kilka razy dziennie jakos od 2 miesiecy takze wiem jak bylo. to źle ze chcę abyś była piękniejsza na zdjeciach? ;>

      Usuń
    8. nie o to mi chodziło, fajnie,że piszesz swoje zdanie co ci się nie podoba w kulturalny sposób a nie jak inne chamy, tylko informuje cie,że były już takie zdjęcia i cały czas nad tym pracuje

      Usuń
    9. jak masz wart to nie pisz "anonimowy" :) Jestes slicna dziewczinka! :) Sorry about the spelling!

      Usuń
  13. Nieziemskie widoki!
    i nie przejmuj się anonimem mimikę masz śliczną. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne fotki :D

    ostatnia zajebista ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcie i stylizacja!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boze ale tam pieknie! <3
    jak w jakims filmiee. <3
    zazdroszcze Ci bycz. :P

    ps. jak patrze na to 2 zdjecie to wydaje mi sie ze bedziesz modelka. :D

    pozdrooo.
    xxxo.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie też tam chce : (

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh wow, gdzie to jest, exactly? Oh, i 60 000 ludzi!! To napewno nie znasz moje kuzynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudooowne widoki! świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie jestes ubrana :) pozdrawiam i zapraszam http://www.thingsinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie drogie wejście na plaże...;/
    Ostatnie zdjęcie masz najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ale tam slicznie :)
    zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful shoots !!! love the location! envy you ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#