14 cze 2012

kolejne listy

Cześć.
Dziękuje Wam za trzymanie kciuków i pisanie powodzenia w zaliczaniu. Udało mi się podnieść ocenę z biologii, podstaw ekonomii, na jutro zostawiłam sobie jedynie polski :) Jestem z siebie zadowolona ponieważ osiągnęłam swój zamierzony cel.
Dzisiaj odebrałam dwa listy ze skrzynki od czytelniczek, serdecznie dziękuje :). Jeśli ktoś chce ze mną się skontaktować: gumijagoda@poczta.onet.eu. Przyszła również paczka z jubileo.pl :) Pokaże w następnej notce co otrzymałam w ramach współpracy :)

33 komentarze:

  1. gratulacje z okazji osiągnięcia celów jakie sobie wyznaczylas :-):-):-)

    Brawa :-)

    Serdecznie zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajnie że zaliczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. ;D Pozasdroscic. :D I listów, i wpsólpracy, i zaliczonej biologii ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna sprawa takie listy : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś do Ciebie napiszę list hihi, uwielbiam ten rodzaj komunikacji !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super jest tak z kimś korespondować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ode mnie. ;)
    Odpiszesz później? :d
    Odpowiedz u mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie pokaz co dostałaś w paczce od jubileo.pl :)
    dobrze, że poprawiłaś, to dzięki moim modlitwom ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko ja jestem leniwa, a poczta daleko jest :c

    OdpowiedzUsuń
  10. ok. 30 zl
    i teraz będę komentować z Margots Story jbc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie tak ;)
    u mnie o nowym biovax'ie, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, Legnica ;p
    Uwielbiam to miasto ^^

    Zapraszam do mnie ;p
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak troszkę się rozpisałam xd
    ale mam nadzieję, że nie gniewasz się za treść...
    I czekam na odp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ;)
    obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. to dobrze,że zaliczyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki :) gratulacje! fajnie, że współpracujesz z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję poprawy z biologii i podstaw ekonomii :)
    Życzę powodzenia z polskim :D
    Jestem straaasznie ciekawa co dostałaś od jubileo.pl
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do zwierzaków, to z chęcią bym przygarnęła psa, ale jako że w tej chwili mieszkam w bloku, to nie zrobię tego biedactwu. Jest to jednak męczarnia dla zwierzaka, zwłaszcza kiedy pół dnia musi sam siedzieć w domu.
    Wygląd bloga - ładny. Ja bym nawet zostawiła nagłówek taki jaki jest. Czasem co za dużo to nie zdrowo, a tutaj jest to wykonane z umiarem i estetycznie.
    A buty do wody nie tylko uchronią twoje stopy przed ostrymi kamykami, ale również przed meduzami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja kochana również trzymam za Ciebie kciuki:)) Zdawałam biologie na maturze, nawet rozszerzoną, chociaż od lat ten przedmiot jest najtrudniejszy na maturach i najwięcej osób go oblewa :) Ale dasz radę! jeju keidy ja ostatnio dostałam taki prawdziwy list :)

    jeśli masz ochotę, zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu:) A ja dodaję Cię do obserwowanych bo przyjemnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, takie kontaktowanie się z czytelnikami przez listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szykuje sie na bogato bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki kurczaczek uroczy. :) zapraszam do siebie na rozdanie http://czajenka.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#