27 cze 2012

chusteczki do okularów

Cześć.
Chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim zakupem jaki dokonałam w Rossmanie. Jak zapewne wiecie noszę od marca 2012 roku okulary korekcyjne ponieważ mam wadę -0.5. Moim utrapieniem jest ciągle brudzące się szkła oraz odciski paluchów na nich. Niby dostałam razem z okularami ściereczkę z Ray Bana ale ona nie zdaje egzaminu, zamiast czyścić rozciera wszystko i przez ten fakt nic kompletnie nie widzę, co doprowadza mnie do frustracji. Ostatnim razem jak byłam z mamą w Rossmanie dostrzegłam jakieś opakowanie z okularami. Nadeszło zbawienie ! Chusteczki na mokro do czyszczenia okularów to było to czego mi brakowało, jest ich w opakowaniu 50 sztuk za banalna cenę 4 zł. Użyłam już 4 i jestem mega zadowolona, nie robi smug, nie rozmazuje mi brudu na szkiełkach po prostu cudo, jak przejrzyjcie się robi jak nimi umyje moje okularki. Także serdecznie polecam każdej osobie noszącej tak jak ja okularki. Ps. myłam nimi laptopa i też fajnie działają XD


40 komentarzy:

  1. Ja swoje okulary myję porpostu wodą z mydłem a później przecieram zwykłym ręcznikiem. Jak dla mnie ta metoda jest rewelacyjna, ale no tak czy siak nie zawsze mam dostęp i czas żeby tak je wyczyścić. Wtedy muszę potrudzić się z tradycyjną szmatką :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)) Nie noszę okularów, ale do laptopa przydałby się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie je kupić, bo też noszę okulary. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. he he, zbawienie nadeszło :)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie używam, bo nie noszę okulraow. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga: czarna-czekolada.blogspot.com/
    Jeśli zaobserwujesz i napiszesz o tym w komentarzu, odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sobie kupię dla moich okularów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swoją chuteczke do okularów gdzieś zbgubiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, muszę to kupić, mam ten sam problem, moje okulary cały czas się brudzą ..

    OdpowiedzUsuń
  10. oo.. może się zaopatrzę, fajne są w publicznych miejscach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo przydały by mi się , bo też mi się ciągle brudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem ^^
    Wygląda jakby coś gumowego zjadła i mi w zębach utknęło XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatna rzecz i niewiele kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się takie bajery nie przydadzą, bo nie noszę okularów ^^

    Zapraszam do mnie ; p
    koffay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. takm, mamy ten sam aparat :> a Ty na jakim trybie robisz? ja automatyczny ^^
    pisalam do nich, jeszcze mi nie odpisali i jakoś czuje ze mi nie odpiszą.

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, jak będę w rossmanie to na pewno kupię:))

    OdpowiedzUsuń
  17. heh, nie wiedziałam o nich, ale pewnie obczaję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wypróbuję, jak będę nosić okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy wyniki z konkursu? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wczoraj można było oddawać prace. Daj mi czas na ogarniecie.

      Usuń
    2. daje ci czas ! xDDD
      ale baardzo chciałbym żeby były już dzisiaj. A outfit dziewczyny bedzie pokazany na blogu?

      Usuń
    3. Dzisiaj nie. Bo ich sama nie oceniam. Raczej będą po moim powrocie z urlopu.

      Usuń
    4. czyli kiedy ?
      prosze cie zrób dzisiaj, dasz radęęę:(:(:(:(:(:(:(:(:(: :*

      Usuń
    5. Wracam 13 lipca w tym tygodniu postaram się dodać wyniki. Wybacz ale to JA decyduje kiedy ocenie te prace, dzisiaj jest mecz i zamierzam go obejrzeć. Ostatnie dni czerwca są dla mnie pracowite, nie mam czasu na wyniki konkursu -.-

      Usuń
  20. Ja na szczęście nie mam problemów z oczami, ale post przydatny. ;D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej hej hej ! Sorry za spam ale mam nowego bloga i jakoś trzeba poinformować o nim inne osoby ;)
    Więc zaprawszam gorąco do mnie:
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam problem z myciem okularów a nosze je już od 11 lat, wszystko co było możliwe do czyszczenia wypróbowałam i stwierdzam że takie chusteczki to najlepsze rozwiązanie ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę poszukać u siebie w Rossmannie takowych chusteczek, bo moje odciski po paluchach sprawiają, że nie widzę tak jak powinnam. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. używam pogodnych ale te są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę je kupić;D Kiedy zostają smugi strasznie mnie to denerwuje bo to tylko pogarsza._.
    Także jak będę na zakupach na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę chyba kupić :)
    W domu pewnie nie będę używać,ale gdy nie będę w domu to się bardzo przydadzą ;p
    Cena też zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sobie kupić, bo moja ściereczka do okularów tylko rozciera brud :(
    Nie wiedziałam, że w Rosmanie takie są a jestem tam bardzo często

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#