11 maj 2012

kłopoty w szkole

Hej.
Dzisiejszy dzień w szkole zakończyłam po 2 lekcjach, z powodu potwornego bólu brzucha, który mnie napotkał. Dobrze,że mama wróciła wcześniej z Wałbrzycha i mogła mnie odebrać ^^. Mogę Wam się pochwalić,że mam już paszport. Aczkolwiek zdjęcie to pożal się panie boże. No cóż mam nadzieje tylko,że rozpoznają mnie na granicy.
Nareszcie wyczekiwany weekend :) Wieczorem zdarzę jakie Wam moje plany ^^. Od przyszłego tygodnia niestety muszę się wziąć ostro do pracy, ponieważ przydałoby się poprawić parę ocen :)
Szczególnie z przedmiotów które w tym roku mi odchodzą a ocena będzie już na świadectwie maturalny. Ah ta szkoła!


Wszystkich zainteresowanych czatem zapraszam o 18:30 :klik:

33 komentarze:

  1. Chat, jak milo. ^^ moze sie skusze. Jak nie zapomne. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja już mam od dawna paszport

      Usuń
    2. nie gadaj a ja dowód tymczasowy i co?xD

      Usuń
  3. Fajna fotka ; )
    Nie ma to jak bóle brzucha w szkole -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach , ja też musze oceny poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia. świetne okularkii. < 3
    a Ty gdzies wyjeźdźasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. współczuję, mnie dzisiaj też bolał brzuch, ale dało się wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja dzisiaj nie byłam w szkole ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie ;]
    Mnie też dzisiaj w szkole brzuch bolała to pani wychowawczyni dała mi proszka przeciwbólowego . ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. hah a ja byłam wszystkie dni w sql od początku roku,jak można wgl do szkoły nie iśćxD chociaż są tacy co wgl nie chodzą..

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia jak np. do paszportu i legitymacji zawsze są okropne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mm.!jaka ty jesteś ladna , co ja bym dała by taka byc.!

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie będę mogła być o 18.30, trening jujitsu może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak byś zobaczyła moje z legitymacji! SZOK! O.o też nie długo robię sobie paszport! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co przeczytałam twoja mama była w Wałbrzychu, a ja mieszkam niedaleko W-ch, co za zbieg okoliczności ^^
    Nie przejmuj się każde zdjęcie w paszporcie jest okropne ^^

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ja również muszę oceny poprawić xD współczuję bólu brzucha :*** Ładna fotka :3

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia w poprawianiu.
    miłego weekendu!
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nienawidzę zdjęć paszportowych xd
    Oh, ja też muszę popoprawiać oceny bo się wakacje zbliżają ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne okulary fajne zdjęcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie miałam legitymacji ani paszportu z fajnym zdjęciem, raczej miała foty w stylu fiony ;D

    fajne focia ;]

    pozdrawiam i zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, ja na paszporcie wyglądam jak "Mały Jaś, po dużym piwie". Też muszę się wziąć za poprawianie ocen.
    Mam do ciebie prośbę... Nie musisz komentować mojego bloga; ja i tak będę czytała twojego. Proszę niech twoje komentarze nie wyglądają tak ":)", ":P". Jak chcesz komentować to przeczytaj notkę...
    Pozdrawiam
    zwariowanawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. depilujesz nogi ? co polecasz ? bo ja nie wiem , używałaś kremów albo plastrów ? odpisz na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Pochwalisz się paszportem kiedyś na czacie haha

    OdpowiedzUsuń
  23. No mało osób ma takie małe rozmiary...

    OdpowiedzUsuń
  24. Aah ta szkola ;) ale niedlugo wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. na moim zdjęciu do paszportu wyglądam jak naćpana;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia do legitymacji czy paszportu zawsze takie wychodzą ;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#