13 maj 2012

kolejne okulary

Cześć.
Po południu wybrałam się z mamą do Tesco a potem do kilku sklepów, ponieważ mama chciała kupić buty i parę drobiazgów. Ja natomiast w Takko wypatrzyłam okulary których jeszcze nie mam w swojej kolekcji będąc już przy kasie, przypomniało mi się,że miałam kupić opaskę na głowę, i tak oto znalazłam uroczą w kwiatki. Reasumując dzisiejszy wypad był udany :)

 Tak prezentują się na mnie
 Takko- 36zł
Takko- 16 zł

Jak mija niedziela ? :)

50 komentarzy:

  1. Nie lubię tego typu okularów :) Ale w mojej kolekcji dziś również zagościły nowe okulary

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wielkie. ;o Ale bardzo ladnie ci w nich !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ;o
    I ta opaska też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne oksy! :D wyglądasz w nich zabójczo :P a niedziela mija na referacie z Chemii... męczarnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. taakie trochę dużee ;p ale fajne..

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna opaska ;)

    zrób post o pielęgnacji twarzy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No cześć ! Ponieważ bardzo lubię twojego bloga , zapraszam cię na konkurs (converse) na moim blogu . ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  8. a czemu by nie? jestem po prostu ciekawa jakich inni używają kosmetyków. ;> a po drugie zawsze to jakiś temat na post no ale rób jak uważasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie byłyby trochę za wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary mi się kojarzą z Lady Gagą. :)
    a opaska w kwiatki jest śliczna <33

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.oasap.com/skirts/8615-elasticated-waist-cake-skirt-with-waved-edge.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chcę cię urazić, jednak moim zdaniem masz trochę za małą głowę do tych okularów, albo to one są duże. opaska fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :)
      pozdrawiam
      Kinga

      Usuń
    2. Nio trochę się odznaczają , ale jak kto lubi ; ] Mi się podobają. Skoro chce sie odznaczać z tumu to idealnie pasuję ; *
      zapraszam

      Usuń
    3. Nie no spoko ja to rozumiem, tylko pisze swoje zdanie ;)
      Kinga

      Usuń
  13. najpierw się zarejestrowałam na stronce bo chciałam coś zamówić, a potem poczytałam trochę o ich ofertach i napisałam na emaila czy oferta dotyczy też blogów;p i odpisali i potem dużo z nimi emailowałam, właściwie do tej pory;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałam do nich e mail : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba lubisz duże okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszkę za duże ale opaski fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna opaska ;D
    mi się podobają te twoje okulary lustrzanki zarąbiście Ci w nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie w nich wyglądasz! kiedy następny czat:(
    opaska jest śliczna, ja mam taką tylko zwyczajną, przeplataną w kolorze beżowym:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. napisałam tylko to co Ci już pisałam ;p i wtedy odpisali.
    Wybierasz rzeczy za 15$ i musisz je pokazać i dać odnośniki do strony, ale do linka z Twoim kontem z tej str.

    OdpowiedzUsuń
  20. opaske mam podobną, tylko ze nude ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm napisałam (po angielsku- skorzystaj z google translator), że jestem blogerką, że prowadzę takiego i takiego bloga o modzie, troche o statystykach i zapytalam czy by nie chcieli nawiazac wspolpracy :) oni nawiazuja z wieloma blogerkami, take mysle, ze by sie z Toba tez zgodzili. Wstawiasz ich banner na kilka dni, oni ci sprawdzaja liczbe przekierowan i na tej podstawie oceniaja, ile pieniedzy ci przyznac ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. opaska cudna ! a okulary jak dla mnie trochę za duże ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy. Ładnie WYGLĄDASZ W TYCH OKULARACH tylko chyba troche za duże. Ale naprawde fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna opaska ^^ Okulary nie w moim stylu , ale to wedle gustu ;)
    Niedziela akurat dziś urodziny sióstr , więc ciekawie ;p
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne okularki jak i opaska :3
    Mi mija dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Apropo okularów ostatnio dowiedziałam się, że do mojej okrągłej buzi muszę mieć podłużne szkła, żeby ładnie to wyglądało i na pewno takich będę szukała ;) Opaska jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Mrr, mamy te same laptopki :D:D Co o nim sądzisz ?? Bo ja jestem w 100% zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jak na razie w 100% zadowolona :)

      Usuń
  28. okulary straszne; wgl ci nie pasują ! ;/ ale cudowna opaska <3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#