29 mar 2012

bomba zegarowa

Dobry wieczór.!
Ale dopadł mnie leń, do tego chodzę jakąś podminowana czekam tylko aż wybuchnę.
Nie wiem co się dzieje,czasem mam takie chwile,że trzasnęłabym drzwiami i poszła przed siebie. Staramy się jak najlepiej choć to i tak nie wychodzi. Nigdy nie wychodzi tak jak chce. Czuje,że jutrzejszy dzień będzie kolejnym dniem gdzie usiądę w kącie w szkole z książką i porwę się w ten świat, by mieć wszystko gdzieś. Przeraza mnie to. Jutro wf, muszę się na nim zmęczyć by nie mieć siły na głupie rozdrabniania się i robienie problemów z rzeczy które są proste.

Dobranoc :)

38 komentarzy:

  1. I absolutely love your style. It's inspiring! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to ... też mam ostatnio strasznego lenia. Nic nie po mojej myśli. Najgorsze jest to, że próbuje przejść na diete, ale napadł mnie wilczy apetyt. Nie ma to jak walka sama z sobą, bo jem z nudów ; p
    Zapraszam ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie. ; )
    A ja jutro kolejną kartkówkę z chemii mam. Nie potrafię ogarnąć popraw i już kolejne -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miewam takie dni, ale nie ma co się nimi przejmować, tylko skupiać się na pozytywnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluza;)Ogolnie super blog;)
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe posty i ogólnie fajny blog.
    Z pewnością jeszcze tu wrócę : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na wf :D
    Ślicznie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tak samo ;/

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna ta bluza, uwielbiam je a do tej pory się nie dorobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też ostatnio dopadł leń.Świetna bejsbolówka:O

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam lenia ostatnio, nic mi się nie chce....a jeszcze te straszne egzaminy...ehh Zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam czasem takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog, wpadnij do mnie ;3 obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, wpadnij do mnie :)
    Obserwujemy???
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie dopadł taki mega leń :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdięcie:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moim blogu organizowany jest konkurs,jeżeli masz ochotę i chęć to zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mialam tak. Mialam ochote wybuchnac. Zaczac na kogos krzyczen, nawet jesli nic nie zrobil, a potem poprostu odejsc. :( Nie lubie takich dni ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahaa te gumki na zęby się rozciągają? ; p Czy tylko na "Raz" można je zawiązać na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne buty :) Gdzie kupiłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ona ma je z Pepco ,ja chcem takie jak ty<3 te pomarańczowe i zielone chyba,tak? napisałam esa do mamy jak była w mieście,ale ona gada,że tam niby nie ma butów ,bo patrzała.-,- ale gdzieś je znajdę .;P mam takie czarne z białą podeszwa i szare,fajne są jeszcze czarne z czarną podeszwą.:D ej oni gadają,że ty ''gruba'' jesteś?Przecież ty prędzej jak anoreksja wyglądasz.:D tak jak ja 15 lat rocznikowo i ok.40 kg.;( no może z 42.xD hah najlepszy ten kom ; ''okres masz'' HAHAH :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ona ma je z Pepco ,ja chcem takie jak ty<3 te pomarańczowe i zielone chyba,tak? napisałam esa do mamy jak była w mieście,ale ona gada,że tam niby nie ma butów ,bo patrzała.-,- ale gdzieś je znajdę .;P mam takie czarne z białą podeszwa i szare,fajne są jeszcze czarne z czarną podeszwą.:D ej oni gadają,że ty ''gruba'' jesteś?Przecież ty prędzej jak anoreksja wyglądasz.:D tak jak ja 15 lat rocznikowo i ok.40 kg.;( no może z 42.xD hah najlepszy ten kom ; ''okres masz'' HAHAH :D

    OdpowiedzUsuń
  24. słodkie jest to zdjęcie ^^ podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#