25 lut 2012

wietrzna sobota

Siema.
Wstałam o 9:30 zjadłam szybko śniadanie i pobiegłam na autobus, bo wiedziałam,że Agata będzie na mnie czekała. Na przystanku dostałam od niej smsa,że zaspała i mam czekać na Zawiszowie. Czekałam chyba z 20 minut, mało co by mi głowy nie urwało ^^. Nogami poszłyśmy do Tesco, potem do RTV AGD oraz do Media Ekspert, w Mc zamówiła kawę i Cheese burgery na koniec poszłyśmy do miasta. :)

Lecę przesłuchać płyty.

27 komentarzy:

  1. o to miły dzien widze :D fajne foty!

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu te zdjecia tak przerobilas :c
    ja juz slucham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi zrobiłaś Smakaaa !! ; D Haha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ja dobrze zauważyłam na facebooku masz płytę One Direction.? Jeżeli tak to strasznie zazdroszczę..^^ Ja na swoja jeszcze muszę poczekać..xd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotkę na taką kawkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, cheeseburger <3
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dzień miałaś . Zapraszam do mnie . Jeśli ci się spodoba mój profil dodaj siebie do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja dawno nie piłam kawy z mc :d

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajnie spędziłaś dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. mm ja zrezygnowałam z fast-foodów ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. fanie spedziłaś dzionek hih :). kocham kawe z mc ;D. cappucino jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm pyszności! Heh lubię kawę z Mc :D, przeważnie chodzę tam na lody, szejki i przekąski ;P

    bad-intoxication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ah też ostatnio jadłam cheeseburgera :] pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ile dostajesz kieszonkowego miesiecznie??

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mam chęć teraz na Mc donald ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm. moja ulubiona kawa z mc.;))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale narobiłam sobię chęci na noc na Mc donald !:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#