15 lis 2011

Angina

Siemka Kochani !
Tak długo oczekiwałam na ten tydzień przedsiębiorczości a tutaj w poniedziałek po 6 rano okazało się, że mam 38,5 stopni gorączki, potworny ból gardła i zatkany nos. Dzisiaj pojechałam rano z babcią do lekarza, w przychodni czekałam ponad godzinę zanim przyjdzie lekarz. Okazało się, że to angina. Wzięłam antybiotyk i jestem teraz w stanie prawie normalnie funkcjonować, aczkolwiek przez cały tydzień będę siedziała w domku. ;)
A co tam u Was?

formspring
photoblog

29 komentarzy:

  1. haha, to ty bardziej zdrowiej, bo widzę, że u ciebie gorzej. :** nie lubię mieć zapchanego nosa, najgorzej w nocy, brrr.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem chora , a inspiracje fajne , kocham pamiętniki wampirów .;p + obserwujemy.?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przerażająco bujną wyobraźnie :P
    wracaj szybko do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia życzę! :) bakterie - gińcie! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję! Ja mam straszne kłopoty z gardłem. Kiedyś byłam na anginę w szpitalu, a jeszcze kiedy indziej byłam na nią chora trzy razy w ciągu jednym wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że nie chodzisz do szkoły, ale później nie chciałabym być na Twoim miejscu gdybym miała nadrabiać lekcje.;d

    OdpowiedzUsuń
  7. oj no to nie ciekawie. Zdrowiej szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowa z 3 zdjęcia jest genialna ! :d.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej! ;3 ale sama chciałabym przez tydzień mieć wolne od szkoły..

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super inspiracje:) I WSPOŁCZUJE choroby , trzymaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo zdrówka! a na fb wyniki były już dawno:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie. 3 dni temu zrobione<33

    OdpowiedzUsuń
  13. ooch genialny słodki Damon! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne inspiracje :)


    Zapraszam do mnie :)
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tych pierścionkach <3<3<3
    zdrowiej kochana ;))

    p.s. dodałam do obserwowanych - odwdzięczysz sie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrowia życzę;) Piękne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też siedziałam w domu cały, cudowny, leniwy dzień :-) życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym tygodnia w szkole nie nadrobiła.. zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dziś nie najlepiej się czuję.
    Życzę zdrówka i zapraszam do mnie na konkurs!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#